Welcoming 2012…it’s December already??? how fast the time flies…and eventually the blog writing also seems to be decreasing… It’s just that I’ve no idea what to blog nowadays. Free time? use for sleeping and just watch TV at home. Plus, my new position in the current company that I work really strains me physically and mentally. Even right now I’m writing this entry from my workplace PC!!! Maybe that is the price of my career advancement. Increase salary means increase work and less free time or time to relax. Stay up late for work at office until the next morning, even though tomorrow is Saturday (weekend I might add). After went back home, relax for a while and standby just[…]

Dikesempatan ini aku ingin mengucapkan selamat hari raya aidilfitri, maaf zahir dan batin. Maafkan segala salah dan silap, terkasar bahasa, terkutuk terumpat, tersinggung kepada sesiapa yang mengenali diri ini. Aku dah pun start cuti hari ni dan akan kembali bekerja semula tanggal 5 september 2011, sebagai seorang pekerja tetap. Alhamdulillah sebelum ni selama dekat setahun berkerja sebagai pekerja kontrak, terumbang-ambing, gaji pun tak seberapa tapi masih boleh bertahan. Harapnya lepas ni keadaan akan menjadi lebih senang dan selesa sedikit dalam hidup aku. Next target….rumah tangga?? hehe still WIP

pergh! nampak sangat takde stamina! tengahari tadi membuat keputusan untuk menebas lalang rumput semak samun di belakang rumah memandangkan dah tinggi-tinggi belaka (lalangnya la). baru buat separuh tetiba rasa sempit je dada ni cam payah je nak bernafas…pastu tetiba berpeluh lebih-lebih lak tuh…kepala pun rasa cam nak pitam aje….sib baik la ade housemate…setel gak la…hmmm…