• updates…

    0

    antara yang paling jarang dilakukan oleh aku. itulah update nye…hehe

  • salam aidilfitri 2011

    0

    Dikesempatan ini aku ingin mengucapkan selamat hari raya aidilfitri, maaf zahir dan batin. Maafkan segala salah dan silap, terkasar bahasa, terkutuk terumpat, tersinggung kepada sesiapa yang mengenali diri ini. Aku dah pun start cuti hari ni dan akan kembali bekerja semula tanggal 5 september 2011, sebagai seorang pekerja tetap.

    Alhamdulillah sebelum ni selama dekat setahun berkerja sebagai pekerja kontrak, terumbang-ambing, gaji pun tak seberapa tapi masih boleh bertahan. Harapnya lepas ni keadaan akan menjadi lebih senang dan selesa sedikit dalam hidup aku.

    Next target….rumah tangga?? hehe still WIP 8)

  • nak pengsan!

    0

    pergh! nampak sangat takde stamina! tengahari tadi membuat keputusan untuk menebas lalang rumput semak samun di belakang rumah memandangkan dah tinggi-tinggi belaka (lalangnya la). baru buat separuh tetiba rasa sempit je dada ni cam payah je nak bernafas…pastu tetiba berpeluh lebih-lebih lak tuh…kepala pun rasa cam nak pitam aje….sib baik la ade housemate…setel gak la…hmmm…

  • salam ramadhan 2011

    1

    Selamat menjalani ibadah puasa kepada semua rakan-rakan yang beragama Islam…

  • happy birthday to me…

    4

    enter the world of three series… :emotion:

Page 5 of 118« First...«34567»102030...Last »