• salam aidilfitri

    Tinggal beberapa hari sahaja lagi sebelum menyambut hari kejayaan umat Islam berpuasa. Jadi disini aku ingin mengambil kesempatan untuk mengucapkan SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI, MAAF ZAHIR & BATIN kepada sesiapa yang mengenali diri aku ni. Maafkan lah segala tersalah kata, terkasar bahasa, tersinggung rasa, dan halalkanlah segala makan minum aku ye. 0-0 antara kita :)

    Tags: , , , , ,

17 Comments


  1. mia says:

    Selamat Hari Raya AidilFitri dan Maaf Zahir Batin..
    Tq bersusah payah download lagu sedih untuk mia…
    Jgn lupa bw kuih raya utk mia k..
    Nk duit raya..
    Maaf jika ada keterlanjuran kata dan perbuatan samada sedar atau tidak… ok 0-0..
    pas raya gaduh lagi…

  2. AngaH says:

    salam mie,

    angah pon same kat sini nak amik kesempatan utk minta maaf kat nko..kalo ade salah silap sedar or x sedar harap di ampuni yaaa..SELAMAT HARI RAYA…raya kang dtg la umah..da dekat 4tahun dengar kata nak datang..tapi,x le jugak dtg..hihi..

  3. irmi says:

    ermm sama la kite..o-o gak ye..thanks smlm n selamat berpuasa selamat hari raya.. ;)

  4. Sindarela Sandal Jepit says:

    huhuhu…sedey lak aku..ye ar pasni xde lagi duit poket dr bos tuk buka pose.. =(
    ngengengenge….
    aku nak mintak mahap if sepanjang kite kenal ni aku tersakitkan hati ko ke..terlukekan hati ko ker…samada sengaja atau tak…
    Maaf Banyak2 yer…

    SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI

  5. YaT says:

    hi azmie ;)
    selamat ari raye..mintak maaf bnyk2..thanks la selama ni teman aku p shopping..teman aku berbual..teman aku bergaduh..aku teman ko tgk wayang :)..nanti kalo ader masa aku ajak ko p shopping..p tgk wayang lg ye..aku rs tu je kot aku nk ckp..anyway..thanks bro..

    see u next time =(

  6. adib. says:

    sama laa ngan aku yang paling aku rasa buat kacau ngan hang..hehehe…salam cium tangan sket..dengan nada yang slow aku nk mintak duit raya..hehe..wsalam..

  7. asapis86 says:

    waaa… =(
    aku pon nk mntk maaf kt ko klu ade wt salah n silap..
    sengaje @ x..
    halalkn la mkn minum aku ek…
    ok, 0-0…
    selamat ari raye… =(
    (sedeh ni tau…)

  8. Asmin Azusa says:

    di kesempatan ini aku mengucapkan SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI, MAAP ZAHIR DAN BATIN…MINTAK HALAL MAKAN N MINUM..

    ermm apa lagik erk..
    neway tq for lend me ur comics – dewata raya.. dah xde tu kat pasaran….
    ko mmg hebat aaa..seme ko ada…
    bole bukak library…

    neway.. blk raya nnt kem salam kat opah n auntie ko tu…
    xfrgt to bring some cookies for us k!
    :)

    c u after holiday k!

  9. Kyoshiro says:

    Selamat hari raya uncle :)
    nak mitak duit raya tp jauh sgt, bank in dah le :D

  10. azmie says:

    selamat hari raya kat nkorang juge…pd bebudak ofis…kuih raya ader tp kat umah dok dlm bekas lg…tak sempat nak beli balang…hehe

    to angah: tu le aku mmg nak gi rumah ko…tgk ler cmner hari minggu nt ;)

    kepada yg nak mintak duit raya…aku dah kering lar… :[

  11. su says:

    Selamat Hari Raya..
    thank datang rumah su.. siap angkut hafis zuber yang cedera parah lagi tu…
    Di kesempatan ni su nak ucapkan selamat Hari raya.. maaf zahir batin..
    kalau ada terbuat salah dan silap tau!!!

  12. Z3MMs says:

    Selamat Hari Raya dude… ;)

  13. azmie says:

    su on October 7, 2008 at 1:27 pm said:

    Selamat Hari Raya..
    thank datang rumah su.. siap angkut hafis zuber yang cedera parah lagi tu…
    Di kesempatan ni su nak ucapkan selamat Hari raya.. maaf zahir batin..
    kalau ada terbuat salah dan silap tau!!!

    ala takder hal nyer la cikgu su…asalkan dpt dtg beraya rumah cikgu su kira sanggup heret dier…heheh

    sama ler kiter ek…halalkan makan minum tersalah tersinggung terkasar bahasa :)

    Z3MMs on October 10, 2008 at 2:36 am said:

    Selamat Hari Raya dude… ;)

    yeah selamat hari raya…and owh happy 25th birthday to u and ur brother too ;)

  14. aku says:

    hemm..tiada maaf bg ko!!

    kecuali…ko bg aku doet raya..ahaks!! :p

  15. azmie says:

    ni sape lak ni? kasi ler intro dulu tak kenal langsung pn sape ko ni… :-|

  16. Marco says:

    Salam Aliya,Di Malaysia, puasa Ramadhan dan sambutan hari raya umapma pesta makan2. Ramadhan kita di sediakan dengan bazar Ramadhan yang menjual pelbagai jenis makanan. Hari raya di rayakan sebulan dengan jamuan rumah terbuka. Semuanya amat menyimpang jauh dari apa yang Rasulullah ajarkan kita. Tepuk dada tanya iman kita, bukan tanya selera. Jika tanya selera, kita tidak akan berhenti fikir soal makan…Semoga Aliya ceria hari ini.

  17. azmie says:

    Hmmm sape lak aliya ni??

Leave a comment

:D :) :( :o 8) :eek: ;-( :grin: :wink: :arrow: :idea: :?: :!: :evil: O:) :-| :-* :-(( :poke: :love: :tired: :emotion: :party: :clown: :worried: X( :p