11 thoughts on “Peraduan Merdeka Hide & Seek

  1. Fahmishah says:

    bape jawapannye bro? :p

  2. azmie says:

    jawapannya…….telah diberi melalui YM anda ;)

  3. aph says:

    malas nyer nak kira… :o:

  4. mazudi says:

    Yer la. yer la.
    Aku join jugak la ngan nama kau.
    Kasik jawapan eek.

  5. azmie says:

    aph on July 17, 2008 at 9:38 pm said:

    malas nyer nak kira… :o:

    nak ke jawapannya? 8)

    mazudi on July 18, 2008 at 1:25 am said:

    Yer la. yer la.
    Aku join jugak la ngan nama kau.
    Kasik jawapan eek.

    sila pilih cara utk mengetahui jawapan itu…melalui email? ym?

  6. Hepan says:

    Mie pass kan aku jawapan die. hehe.

  7. azmie says:

    sudah dihantar ke email anda :)

  8. teri says:

    jgn lupe utk saya juga ;)

  9. azmie says:

    utk anda? camner nak bagi? ikut email yahoo tu ker?

  10. ikoko says:

    :cool: hah.. nak jugak jawapannya azmie.

  11. azmie says:

    ok disebabkan kat ofis aku ni YM dilarang (ntah aper bengong sgt) dan kat umah sewa baru aku ni pn tak terpasang2 lagi stimix ni (mmg sengal tol la! biler ler nak mai pasang nih!) aku bg jawapan kat sini…jawapannya…tunggu nnt aku bagi besok…kat dlm laptop aku ler…hehe ;)

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

:D :) :( :o 8) :eek: ;-( :grin: :wink: :arrow: :idea: :?: :!: :evil: O:) :-| :-* :-(( :poke: :love: :tired: :emotion: :party: :clown: :worried: X( :p