• undi 2008

    Selesai aje solat Zohor tadi terus aku pegi ke tempat mengundi kat sekolah rendah aku dulu iaitu SRK Bukit Bintang (L) 2 di Jalan Sungai Jernih Petaling Jaya. Seperti yang telah aku duga, tak ramai orang langsung. Iyerlar nak pegi awal-awal time orang reramai watpe, riuh-rendah aderler.

    Aku sudah pun menunaikan kewajipan aku sebagai warganegara. Sudahkah anda? Kalau tak mendaftar tu pi ler mendaftar cepat-cepat. Walaupun satu undi pun tetap memainkan peranan penting untuk masa depan rakyat dan negara.

    (cakap bukan main padahal baru first time aku pi ngundi… lol :)) )

    Tags: , ,

7 Comments


  1. CypherHackz says:

    Standard r brader. Selalunye mereka-mereka yang semangat nak gi mengundi ni merupakan orang yang first time gi ngundi. Ramai member2 aku yang balik rumah semata2 nak gi ngundi. Awal gile dorang balik. Biasala kan… First time… Hua3.

  2. Fahmishah says:

    den lambek lagi untok ngundi

  3. azurt says:

    Hang ngundi calon mane?

  4. azmie says:

    CypherHackz on March 8, 2008 at 5:20 pm said:

    Standard r brader. Selalunye mereka-mereka yang semangat nak gi mengundi ni merupakan orang yang first time gi ngundi. Ramai member2 aku yang balik rumah semata2 nak gi ngundi. Awal gile dorang balik. Biasala kan… First time… Hua3.

    ala undi pn 4 thn skali…tarak halnyer…takkan takder semangatnyer…hehe

    Fahmishah on March 8, 2008 at 9:26 pm said:

    den lambek lagi untok ngundi

    baper umur hang?

    azurt on March 9, 2008 at 8:07 pm said:

    Hang ngundi calon mane?

    saye undi calon yg berkaliber…huhu rahsia ler mana leh bgtau…

    So pilihan raya pn telah selesai, keputusan pn leh dikatakan luar biasa, mengejut gakler…apa pendapat anda mengenai keputusan PRU12? Mai berpolitik…:d

  5. rasso says:

    huhuhu…
    ako melihat senario siasah di pulau halaman ako masih tidak berubah… walaupun ada gelombang yang timbul… tapi masih tidak mampu merubah apa yang ada…

  6. Nian says:

    salam bang…uhuh ingat ngundi kat manjung…kalau tak de aral orang manjung sini dapat jd MB perak

  7. azmie says:

    rasso on March 13, 2008 at 8:27 pm said:

    huhuhu…
    ako melihat senario siasah di pulau halaman ako masih tidak berubah… walaupun ada gelombang yang timbul… tapi masih tidak mampu merubah apa yang ada…

    jadi kene tunggu dan lihat ajerlar

    Nian on March 13, 2008 at 10:24 pm said:

    salam bang…uhuh ingat ngundi kat manjung…kalau tak de aral orang manjung sini dapat jd MB perak

    saper orang tu yer? kalau nian pn bagus gak hehe :D

Leave a comment

:D :) :( :o 8) :eek: ;-( :grin: :wink: :arrow: :idea: :?: :!: :evil: O:) :-| :-* :-(( :poke: :love: :tired: :emotion: :party: :clown: :worried: X( :p