• AUP Violation : CPU Resource Abuse on azmie.net

    Yeah, as mentioned above…my site or specifically domain had caused the CPU on the servers to overload. And I was advised by Exabytes to remove the “Live Shoutbox” plugin or also known as Wordspew as it was the root cause for all of this problems. This includes also for those who have their accounts under me who also uses the same plugin. So guyz, please remove/ disable/ deactivate/ terminate/ erase/ delete the plugin. Otherwise maybe soon every time you want to access your blogs (including me), the actual content may not appear but instead a message “site suspended“.

    Please take action on this Immediately. Thank You

7 Comments


  1. adib. says:

    tumpang duka cita..hah..pakai shoutbox yg besa tu xbest la..kan…tolong ingatkan sy jika sya derhaka…

  2. CypherHackz says:

    Nasib baik dorang suruh kau buang wordspew tu. Kalau dorang suruh kau upgrade ke dedicated server, tak ke mati?

  3. azmie says:

    adib. on December 19, 2007 at 5:47 pm said:

    tumpang duka cita..hah..pakai shoutbox yg besa tu xbest la..kan…tolong ingatkan sy jika sya derhaka…

    shoutbox ape yg besa tu?

    CypherHackz on December 19, 2007 at 7:17 pm said:

    Nasib baik dorang suruh kau buang wordspew tu. Kalau dorang suruh kau upgrade ke dedicated server, tak ke mati?

    heheh ader gak depa bagi recommendation utk upgrade ker dedicated…huhu

  4. khai says:

    tapi shoutbox skang lagi ok kan bro? tapi cam yang khai cakap kat shoutbox tepi tu la, konpius gak.. sbb baru2 ni je dibangkitkan.. sedangkan dah bertahun pakai kan? :-?

  5. zairie92 says:

    owkey,saya yang menurut perintah

  6. azmie says:

    khai on December 22, 2007 at 4:57 am said:

    tapi shoutbox skang lagi ok kan bro? tapi cam yang khai cakap kat shoutbox tepi tu la, konpius gak.. sbb baru2 ni je dibangkitkan.. sedangkan dah bertahun pakai kan? :-?

    ituler…tp bagi aku mgkn ader logik gak pasal shoutbox tu slalu sgt kene serang spam…mungkin tu jadi overload tu kot

    zairie92 on December 22, 2007 at 10:25 pm said:

    owkey,saya yang menurut perintah

    wokey :D

  7. shadowX_19 says:

    shoutbox tu mmg senang nak kene spam. akuyer tak sampai sebulan open pun dah kene spam. antu tul la

Leave a comment

:D :) :( :o 8) :eek: ;-( :grin: :wink: :arrow: :idea: :?: :!: :evil: O:) :-| :-* :-(( :poke: :love: :tired: :emotion: :party: :clown: :worried: X( :p