Sajer jer wat entry hari ni…kira bole dibuat sebagai kenangan gakler. Special dan unik gak ler diikutkan kalu korang sume perasan lar kan…7HB JULAI 2007 a.k.a 7.7.07. Hari camni, skali ajer datang seumur hidup. Baby yang lahir pada hari ni kira besh lar dpt tarikh camni, mesti IC dier mula ngan 070707 nt…haha besh tu

-end- :|

10 thoughts on “hari ni…

  1. azmie says:

    lover on July 7, 2007 at 6:59 pm said:

    hiks..

    ya…naper cik lover? tersedu ker? siann pi minum air masak bebanyak…ilang ler nnt tu…:siul

  2. kyoshiro says:

    haa, ramai jugak yg sambut ari jadi pada 070707.. :) cume aku je dah terlepas, aku nyer 020202 kalu tahun 2002 :)>-

  3. shadowX_19 says:

    huhu.. tu la pasal. best kalo ic 070707.. rami jugak org yg kawin tarikh ni.. hantaran pun rm7777. :d

  4. abah says:

    yang aku tawu ramai orang kawen ari ini yaw~ :)>-

  5. azmie says:

    hari tu hari sabtu ek? mmg ramai ler yg kawen pasal weekends…buatnyer hari bese…takder buatnyer…huhu ;)

  6. aman says:

    kang tahun depan 080808…ong ma.. :D

  7. keem says:

    tahun depan mmg best!

    080808,ong

  8. shadowX_19 says:

    kalo 080808 tak silap aku ari khamis… sape la yg nak kwin ari rabu…? memang tak sape nak dtg tolong jadi penanggah… tlong mkn tu insyallah la :d:d

  9. azmie says:

    hahah korang nak tau, tarikh lahir bapak aku 8/8/53…so 08/08/08 kira special ler nnt utk dier :D

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

:D :) :( :o 8) :eek: ;-( :grin: :wink: :arrow: :idea: :?: :!: :evil: O:) :-| :-* :-(( :poke: :love: :tired: :emotion: :party: :clown: :worried: X( :p