• Haruhism

    And so the story goes like this…

    The Melancholy of Haruhi Suzumiya
     

    Plot Summary:

    On the first day of high school a beautiful girl named Haruhi Suzumiya introduces herself as having “no interest in ordinary humans”. She asks for any aliens, time travelers, sliders or espers to join her. Watching her weird behaviour is Kyon a boy who sits in front of Haruhi and is the only person who talks to her. Commenting on Haruhi’s joining every club in school and then quitting Kyon unwittingly gives Haruhi an idea to start her own after school club. Thereafter Kyon and several others find themselves literally dragged into the Save our world by Overloading it with fun Suzumiya Haruhi’s Brigade (the S.O.S. Brigade for short). – anime news network

    So the keywords here would be, aliens, time travelers, espers and this one normal school student, who were attracted to this one girl. A must watched anime, too bad not many though only 14 eps (I think there will be another season, maybe…(: )

    Title: The Melancholy of Haruhi Suzumiya/Suzumiya Haruhi no Yuuutsu
    Age rating: Teenagers (May contain bloody violence, bad language, nudity)
    Genres: Comedy, Psychological, Science Fiction, Supernatural

    Where to download? complete series via torrent from this LINK

    Update: Direct download link available via HERE

12 Comments


  1. shadowX_19 says:

    cam best je anime ni.. try sedut 1 episod. kalo best sedut sume sekali>:)

  2. aman says:

    direct link takde ke..?
    :d

  3. hepans says:

    aku dah sedut sume, tak tengok lagi. takde mase nak tgk ni..tapi bard cakap best.. hurmm..

  4. azmie says:

    shadowX_19 on July 6, 2006 at 12:18 am said:

    cam best je anime ni.. try sedut 1 episod. kalo best sedut sume sekali>:)

    skali sedut pasti nak lagi…huhu

    aman on July 6, 2006 at 6:03 pm said:

    direct link takde ke..?
    :d

    herm…tak pasti ler..cuba usyar TTS2 nyer site…maner tau kot2 ader…

    hepans on July 6, 2006 at 8:02 pm said:

    aku dah sedut sume, tak tengok lagi. takde mase nak tgk ni..tapi bard cakap best.. hurmm..

    tuler, memula ep1 tu aku ingat some cheap cinema copy nyer version…skali tgk ending baru paham…mmg lain dari yang lain…huhu

  5. shadowX_19 says:

    uhuhuh.. aku nak sedut tapi HDD aku dah penuh a.. takpe.. aku kasi burn sume dl pastu sedut.. huhu

  6. KuSyafiq says:

    urm… besh ke? dah lame x tgk anime2 nih :P

  7. azmie says:

    shadowX_19 on July 6, 2006 at 8:44 pm said:

    uhuhuh.. aku nak sedut tapi HDD aku dah penuh a.. takpe.. aku kasi burn sume dl pastu sedut.. huhu

    aku wat camtu ler, donload siap2 pastu burn terus…:d

    KuSyafiq on July 6, 2006 at 8:49 pm said:

    urm… besh ke? dah lame x tgk anime2 nih :P

    try ler tgk satu ep dulu, baru tau camner…:D

    btw, aku dpt link utk direct donload dier, courtesy dari TTS2 :D
    Direct Download

  8. shadowX_19 says:

    azmie on July 6, 2006 at 9:13 pm said:

    shadowX_19 on July 6, 2006 at 8:44 pm said:

    uhuhuh.. aku nak sedut tapi HDD aku dah penuh a.. takpe.. aku kasi burn sume dl pastu sedut.. huhu

    aku wat camtu ler, donload siap2 pastu burn terus…:d

    KuSyafiq on July 6, 2006 at 8:49 pm said:

    urm… besh ke? dah lame x tgk anime2 nih :P

    try ler tgk satu ep dulu, baru tau camner…:D

    btw, aku dpt link utk direct donload dier, courtesy dari TTS2 :D
    Direct Download

    cantek.. aku mulakan menyedut:d

  9. shadowX_19 says:

    tak bole pun direct download 2 azmie.. server die cam jem je:((

  10. hepans says:

    biasa direct donload neh mmg susah la kan.. sure slalu down.. huhuhu

  11. ikram_zidane says:

    aku pun dah lama tak tengok anime ni..

  12. azmie says:

    shadowX_19 on July 6, 2006 at 10:58 pm said:

    tak bole pun direct download 2 azmie.. server die cam jem je:((

    spt kata hepans…susah kalu nak guner direct download ni

    hepans on July 6, 2006 at 11:20 pm said:

    biasa direct donload neh mmg susah la kan.. sure slalu down.. huhuhu

    yeah…8-|

    ikram_zidane on July 7, 2006 at 12:50 am said:

    aku pun dah lama tak tengok anime ni..

    u mean the specific one or the general one? pasal citer the melancholy of haruhi suzumiya ni baru jek release tak silap dlm april lepas…/:)

Leave a comment

:D :) :( :o 8) :eek: ;-( :grin: :wink: :arrow: :idea: :?: :!: :evil: O:) :-| :-* :-(( :poke: :love: :tired: :emotion: :party: :clown: :worried: X( :p