• tak malu

    cara2 nak cover malu…

      1. kalo tersepak batu: Jangan terus bangun, sebaliknyer anda baring dan trus berguling-guling hingga jauh dari perhatian ramai… lepas tu baru bgn bila takde org nampak..
      2. kalo terjatuh beskal: cepat2 naik beskal anda semula dan jatuhla lagi sehingga berkali-kali supaya org ingat anda saje2 buat lawak…
      3. kalo terjatuh tangga: trus bersilat seolah-olah anda dirasuk atau sedang berlawan dgn makhluk halus…
      4. kalo terjatuh dlm longkang: pungutlah sampah yg ada sambil marah2 dgn suara yg kuat, pasti org menyangka anda seorang yg amat prihatin terhadap kebersihan… .
      5. kalo jatuh ketika nk naik bas: jeritlah kuat2..”oi! apa tolak2 ni?” walaupun tiada org di blakang anda…

    :malu

6 Comments


  1. wong says:

    =d>
    tapi yang pertama tu… kalo trus berguling-guling, i takut nanti diorang ikut kita tengok ape kitorang buat la… lagi susah mau bangun…

  2. ikoko says:

    heh.. lawak la… :joget

  3. azmie says:

    wong on March 3, 2006 at 4:01 pm said:

    =d>
    tapi yang pertama tu… kalo trus berguling-guling, i takut nanti diorang ikut kita tengok ape kitorang buat la… lagi susah mau bangun…

    kalu camtu guling ler laju2…biar sampai derang tak dpt kejar…huhu

    ikoko on March 3, 2006 at 5:02 pm said:

    heh.. lawak la… :joget

    aku dpt dari msg YM…huhu

  4. winter says:

    wahhahahahhahaha.. lawak la yang guling2 cover malu tu.

  5. shikamaru says:

    aku memang selalu jatuh tangga .Pernah skali waktu bulan puasa aku tergelongsor scr duduk 5 anak tangga. Sbb nak control aku cakaplaa yg aku tak makan sahur padahal 2 pinggan nasi aku tambah

  6. azmie says:

    huhu awat sampai tegelongsor tu? tgh mamai ka?

Leave a comment

:D :) :( :o 8) :eek: ;-( :grin: :wink: :arrow: :idea: :?: :!: :evil: O:) :-| :-* :-(( :poke: :love: :tired: :emotion: :party: :clown: :worried: X( :p