pstt…nih nak bagitau, 2 hari lepas ader ler satu krew datang buat liputan kat bengkel bapak aku…dari cyberbang katernyer…liputan nih mengenai kereta-kereta klasik, dan aku dah tanyer biler dier nak tunjuk liputan tuh, katernyer 17 April 2005, 1900hrs, TV3, ingat tau, 17 hb, 1900hrs, TV3 nanti…;))

oops nak tengok aku snap pics (saja wat kenangan :-p), gie sini, fotopages aku…;;)

4 thoughts on “Cyberbang?

  1. Wizurai says:

    makin glemer la bengkel bapak ko ni… ;-)

  2. admin says:

    alhamdulillah…:D

  3. ZEO says:

    ako ade tengok citer tu hampeh giler pengacara dia

  4. admin says:

    ala jangan ler jeles zeo…;))

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

:D :) :( :o 8) :eek: ;-( :grin: :wink: :arrow: :idea: :?: :!: :evil: O:) :-| :-* :-(( :poke: :love: :tired: :emotion: :party: :clown: :worried: X( :p